17 April

Sitter och pluggar just nu. Känns lite ovant att känna den pressen att man måste ha något klart en viss dag, att man vet man borde plugga istället för att göra allt annat. I min engelska klass som jag tar är ämnet läsning. Advanced reading and vocabulary heter sen så fint. Jag och 20 asiater i klassen. Nej men typ! Har min andra lektion i morgon. Redan onsdag i morgon, veckorna går så snabbt! Åtta veckor kvar till Madeleine, mamma och Pontus kommer. Inte många veckor! Satt och kollade på hus/lägenheter man kan hyra. Ca 1200 dollar för en vecka. Bättre alternativ än hotell tycker jag plus att det blir mer semester känsla. Fick ett grönt paket hem i brevlådan idag men många godsaker i! Ska jag mumsa på i helgeb. Om nom nom! Nej, nu ska jag återgå till pluggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0