24 April

I helgen var det supervarmt sa Anna, Matilda, jag, Amelie och en ny svensk tjej Gabriella akte till Santa Cruz. Vagen dit ar kringelkrokig och smal, plus att alla andra skulle ju ocksa till stranden gjorde att det tog typ en och en halv timme att kora dit. Men det var vart det! Brande mig dock lite, men blev inte rod. Till middag blev det sushi, gott.
Nu har jag antligen varit pa min forsta riktiga college fest! Och ja, dar fanns roda plastmuggar. Alla klicheer som man ser pa film och tv ar verklighet har. Vi kom dit lite sent, i slutet av festerna men vi hade kul anda! Under sondagen chillade vi bara vid Annas pool, vi var ratt trotta efter bade Santa Cruz och Stanford.
Usch, vet inte riktigt om jag gillar det har med att blogga. Eller jag gillar att lagga upp bilder men inte skriva langa inlagg om allting. Vet inte om jag ska borja blogga pa tumblr istallet som ar en blogg mer gjord till att man ska lagga upp bilder snarare an att skriva inlagg. Far se hur jag gor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0