Äntligen fredag

Ja, rubriken talar för sig själv. Det var ett jävla liv ikväll. Bråk, skrik och gråt. Trodde jag skulle slippa det här... Alla syskon bråkar men idag var det extremt. Känner dock igen mig i bråken. Tjafs om vem som har tagits vems kläder, bitch hit och dit bland annat. Skönt både Madeleine och jag har mognat, hehe!


Imorgon ska jag på picknick med Anna i meadow park, luncha lite i det fina vädret. Det kommer en värmebölja till helgen, 31 grader säger min iPhone! Mot stranden!

Min klass gick jättebra. Miss Madigan, min lärare, verkar engagerad. Vi kommer ha mycket läxor men vi har många olika saker vi arbetar med vilket gör så att det inte blir så långtråkigt.



Kommentarer
Postat av: Annette Larsson

Ursäkta men är det här vägen till stranden?

2012-04-27 @ 21:52:34
URL: http://elinintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0