JOBB

I morse åkte min HM iväg på en jobbresa till NY. På torsdagskväll kommer hon hem så under tiden är det jag som är chef i huset. Nu jävlar ska dem få känna på hur det är att bo under mitt tak! Nej skojar bara. Förra gången gick jättebra. De är så snälla och rara, men lite hjälpsammare hade inte skadat, haha. Idag lagade jag tacos till middag. Standard här i huset! Men gott är det.

Helgen som gick bjöd på en massa roligheter. I fredags satt jag och fyra andra au pairer och en kompis till Alex på en bar i los gatos. Drack redbull för första gången sen jag kom hit. Vilken njutning!! Lördagen bestod av lite solning hos Alex, sen oakridge med Anna och amalie, en danska jag precis börjat umgås med. Fick med mig hem lite hårprodukter och läppsyl. Igår solade jag en stund hemma hos Anna, Matilda kom och då åkte vi till ett ställe nära oakridge där vi spelade minigolf. Och ja, ingen kommentar på hur det gick. Men fint väder har vi haft hela helgen och nästa helg ska det bli ännu finare!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0