Misslyckade muffins och påskgodis

Denna veckan har jag jobbat tio till sju varje dag. Barnen har spring break här vilket är som vårt påsklov. Skönt med lite andra arbetstider och sovmorgon.
I måndags var jag och mina värdbarn på bio. Mirror mirror såg vi. Komedi som handlar om Snövit, helt okej film. De andra dagarna har vi inte gjort något speciellt. A gillar att sova länge, till tolv ett på dagen så har inte kunnat göra mycket. Vädret har inte varit så fint så det känns inte som man gått miste om något. Jag och M försökte baka kladdkaksmuffins igår. Gick ju sådär!! Det blev inte ens ätbara.. Vi fyllde upp muffinsformarna till halva typ men ändå så svämmade det över trots dem inte st halvklara ens... Ajja, smeten var god i alla fall! Jag och A hade spa-kväll i tisdags. Hemmagjorda peelings och ansiktsmasker. Hon är bara tio år men är som en 13 åring i sinnet! Helt besatt av allt som har med skönhet och smink. Dock får hon bara ha läppglans än så länge. Men när hon fyller elva i juni så ska hon och min HM till target (jättevaruhus med all möjligt) och handla smink till henne för då får hon äntligen börja sminka sig! Som hon längtar, haha.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske ska möta upp några på en var i los gatos, men det kan alltid ändras.

Har bestämt mig för att jag ska pröva på skydiving! Vi är ett gäng tjejer som ska göra det tillsammans. Jag vet att jag kommer ångra det så mycket när jag väl ska hoppa. Men efteråt kommer jag vara stolt att jag gjorde det. Var precis och köpte en bok som jag behöver till min klass. Känns bra att äntligen ha börjat. Hade smått panik innan när jag upptäckte att jag faktiskt hade varit här i fyra månader och inte tagit en enda credit. Bye!


Kommentarer
Postat av: Annette Larsson

förstår att muffinsen blev misslyckade, man ska inte lägga näsan i smeten.....

2012-04-14 @ 22:27:58
URL: http://elinintheus.blogg.se/
Postat av: Sis

HA HA mamma, du är alltid så rolig :P

2012-04-17 @ 05:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0