18 mars

Helgen började med bio på fredagskväll. Jag, Anna, Helena och Johanna mötte upp en ny tjej som precis flyttat till los altos. Matilda hette hon och kom precis från en rematch från....... Seattle!! Vi såg 21th jump street. Sjukt jävla rolig film! Garvade konstant. Sugen på att gå och se den igen. Under lördagen bestämde jag mig för att kolla in ett nytt gym som ligger nära mig. Det verkade mycket bättre plus det blir billigare för mig så jag signa upp mig där istället och åkte till mitt gamla gym 24 hour finess och sa upp mitt medlemskap där. Gillade aldrig det gymet, för många stringtanter och gorillor. Plus att man behövde typ slåss för att få ett springband. Under eftermiddagen så träffade jag tjejerna på oakridge mall för lite shopping. Blev två skjortor och lite träningskläder. Senare på kvällen försökte vi komma in på en bar i los gatos men det gick åt skogen så vi gick till en sportsbar istället. St. Patrick's day firar inte min familj men det verkade dem göra på alla andra ställen. Människor utklädda i gröna kläder, gröna hattar och allt vad det heter. Grön öl serverades det i baren, men den kunde ingen av oss smaka, fast den såg inte speciellt frestande ut... Idag så har jag inte gjort något alls. Har varit en sådan dag då man bara vill ligga i sängen och kolla tv. Grått och tråkigt väder och ingen energi i kroppen. Men skönt är det är inte göra någonting ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0