27 mars

Idag har jag gjort lasange till middag. Hela huset luktar underbart! Sitter på Court side igen och väntar på att Anna ska bli klar med sin simning. Har förresten glömt skriva att jag tappade min iPhone i ett stengolv här om dagen...... Ångest. Hela skärmen spräcktes. Men eftersom jag känner mig rätt bra själv så tecknade jag icare försäkring när jag köpte telefonen så jag behöver antagligen bara betala 50 dollar för att få en ny. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, se en film eller något. Väntar fortfarande på resultatet från de anza på provet jag gjorde. Allt ska ta sådan tid här i USA. Anna har försökt att fixa social security number här sedan hon kom hit och hon har fortfarande inte fått något. Hon har ringt, varit på kontoret och frågat men knappt fått något svar varför det tar sån tid.

Imorgon jag jag en Skype date med Adam sen vet jag inte om jag hinner till oakridge för att köpa present till Sandra och kaaaaanske kolla på något man kan ha på sig i helgen.


En sak jag måste bekänna är att jag, trots många besök på cheesecake factory, aldrig smakat deras någon av deras cheesecake! Känner att nu är det hög tid snart. Vet redan vilken jag vill ha. Mums!

Bilden är från när jag och Anna var i S F på cheesecake factory.


Kommentarer
Postat av: Annette Larsson

kan jag följa med?

2012-03-30 @ 17:54:17
Postat av: Elin

Absolut!

2012-04-05 @ 00:08:47
URL: http://larssoonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0