7 Mars

Har inte gjort sa mycket de senaste dagarna. Mitt yngsta vardbarn har varit sjuk de senaste dagarna och min vardmamma har varit bortrest sen i mandags men hon kommer hem ikvall. I morgon ska jag formodligen kopa min efterlangtade kamera!! Har inte riktigt bestamt mig annu vilken det blir...
Jag ar sa taggad for SF i helgen!!! Ahh vad jag langtar! Och extra kul att Helena och Johanna kommer upp pa sondagen for da ska vi aka till Alcatraz! Har redan borjat kolla pa vad jag ska packa.. Ar alltid sa sjukt seg pa att packa fast jag tycker om det. Tog nog fyra dagar att packa infor USA. Kopte en karta over SF sa vi inte springer omkring och ar lost. En laminerad! Litar inte pa mig att jag inte skulle spilla eller tappa den nagonstanns, kanner mig sjalv. Jag kopte den pa barnes & noble, fullkomligt alskar den affaren. Alla sorts bocker, spel, tidningar och chocklad.... Var sa sugen pa att kopa en liten Easter bunny idag men nej, inga onyttigheter!! Vill fa fart pa traningen nu!
Men, jag har fatt ett ytterligare beroende. Glee. Inte bra dettan for min alltsa traning. Lockar ju mer att ligga hemma i sangen och kolla glee an att trana pa gymet med en massa gorillor.
Har haft san sjukt hemlangtan nu de senaste tva veckorna. Inte for att jag inte har det bra har, det har jag, utan det ar val att det har gatt de dar tre manaderna borta fran hemmet da det ar vanligt att man borjar fa den riktiga hemlangtan.. Men det verkar ga over nu tror jag. Riktigt jobbigt att kanna sa har. Finns med en heeela tiden, alla dagar....
Snart ar vi har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0