Sommar

Vädret har varit underbart de två senaste veckorna. 25 plus och sol varje dag, det är man inte bortskämd med om man kommer från Sverige! I helgen var det Stanford som gällde båda dagarna. Väldigt trevligt ställe det dära!! I söndags låg jag och Matilda vid hennes gyms pool och stekte. Blev en runda inom costco också.

Min värdmamma har äntligen börjat planera matlistan så jag vet vad jag ska laga. Underlättar!

Hade au pair möte i måndags, gjorde chokladbollar som jag bjöd på. Det verkade vara uppskattat i alla fall av min LCC, hon ville till och med ha receptet. I morgon ska jag till valley fair shopping center med Alex, som åker hem på söndag. Kommer bli tomt utan henne. Har hängt de senaste dagarna vid hennes pool och umgåtts med alla tyskarna och henne. Har redan börjat planera en trip till Berlin när jag kommer hem.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3094019/images/2012/pic_201969096.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3094019/images/2012/pic_201969096.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0